Najpierw należy uzmysłowić sobie jak ważną funkcję w życiu każdego człowieka pełni internet. To właśnie internet stał się najbardziej opłacalnym miejscem dystrybucji usług, w dużej mierze dzięki ich łatwej dostępności i szerokiemu wyborowi. Także promocja w tych czasach w większości mieści się w ramach internetu. Najważniejsze światowe firmy inwestują ogromne środki w reklamę w social media czy w kampanie reklamowe w Google AdWords.
Wyszukiwarka Google posiada aż 97% udziałów we wszystkich wyszukiwaniach na Polskim rynku. W miesiącu wykonywanych jest aż 100 miliardów wyszukiwań! Warto również nadmienić, że nawet 70% Polaków każdego dnia używa internetu. Jak więc być widocznym w Google?
Więcej niż 200 czynników ma wpływ na miejsce strony w wynikach wyszukiwarki Google znajdzie się Twoja strona www. Wśród nich znajdziemy ilość linków, które prowadzą do Twojej witryny, jakość i unikalność treści oraz ilość słów kluczowych. https://levelrank.net/author/sebo/ . Według statystyk aż 90% ludzi korzystających z internetu zwraca uwagę tylko pierwszą stronę wyszukiwania i aż 51% użytkowników wchodzi jedynie w pierwszą wyszukaną stronę.
Co wchodzi w skład działań SEO?
SEO są to wszelkie działania, które mają na celu uzyskanie najwyższej pozycji w wynikach wyszukiwania Google. Działań tych dokonują specjaliści, którzy dzięki wiedzy i doświadczeniu potrafią skutecznie pozycjonować stronę www. Stale zmieniające się algorytmy Google powinny być wciąż monitorowane tak, żeby dobierać najlepszą możliwą strategię dla każdej strony klienta. Po pierwsze trzeba zadbać o trzy podstawowe elementy:
-optymalizację kodu, czyli porządkowanie wewnętrznej struktury witryny tak, żeby usunąć wszelkie błędy, zwiększyć jej prędkość i uporządkować strukturę nagłówków.
-link building, czyli wszelkie działania , które mają na celu promocję witryny w jak największej ilości zewnętrznych serwisów internetowych dzięki jej linkowaniu.
-optymalizację treści, czyli wzbogacenie witryny o jedyne w swoim rodzaju, wartościowe i mające odpowiednią długość treści.
Dlaczego pozycjonowanie jest aż tak ważne?
Znajdowanie się ścisłym TOP 10 na pierwszej stronie wyszukiwania to gwarancja lepszej rozpoznawalności marki, zaufania klientów i realnego zwiększenia sprzedaży. Bądź widoczny, zacznij promować się w internecie!
Zostaw komentarz